Nallevilla
perjantai 27. marraskuuta 2009
Tilaa uudelle....
Talovanhus on nyt purettu. Vain vanha pohja on enää jäljellä.
Kellaria.
Kellarin seinärakenne. Purut olivat ihan mullaksi maatuneet.
Vähän on haikea mieli. Kohta tätä ei enää ole.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
Tarkastele profiilia
Blogiarkisto
▼
2009
(15)
►
syyskuuta
(8)
►
lokakuuta
(2)
▼
marraskuuta
(4)
Pahalta näyttää..
Tänään se tuli...PURKUTUOMIO!
Tilanne nyt
Tilaa uudelle....
►
joulukuuta
(1)
►
2010
(5)
►
tammikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(1)
►
kesäkuuta
(2)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti